Jongens 1 reisde af naar het verre Lichtenvoorde, waar Litac stond te wachten. Litac was duidelijk de kampioen van de poule, met een maximale score stuurde Litac Max, Matthijs en Feitse weer richting huis.

Avanti 2 nam het op tegen concurrent VVV. Er moest gewonnen worden om langszij te komen en kans te maken op de titel. Kopvrouw Annabel speelde wederom fantastisch, en won al haar wedstrijden. Jovanny won twee wedstrijden, en Vincent pakte ook zijn puntje mee. Een 4-6 overwinning. Beide teams staan nu op 44 punten, drie punten voor op de nummer drie Play Fair. Gaat het Avanti 2 lukken om het kampioenschap eruit te slepen?

Avanti 3 speelde tegen Kwiek. Tim, Glenn en Dave kwamen niet lekker in hun spel, waardoor de overwinning er niet in zat. Tim won twee wedstrijden, en Dave pakte ook een puntje. Glenn moest driemaal zijn tegenstander feliciteren. Uitslag: 7-3 verlies.

Avanti 4 zit in een poule van vijf, waardoor er iedere week één team niet hoeft te spelen. Deze week was dat de beurt aan Avanti 4. Volgende week spelen zij weer, en wel tegen Spinmill!

Avanti 5 nam het op tegen koploper ATTC. ATTC speelde maar met twee man, waardoor er een automatische 0-3 voorsprong op het scorebord stond. Deze voorsprong werd omgezet in een gelijkspel, 5-5. Ferry won beide wedstrijden. Esmee en Martijn bleven met lege handen.

Percentagejager

Annabel Verlaan 100% (15/15)

Joep van der Meer 100% (9/9)

Tim van der Lans 89% (16/18)

Jovanny van Knotsenburg 80% (12/15)

Wesley Hassefras 71% (10/14)

Jinte Walstra is van de lijst gehaald. Het is voor Jinte niet meer haalbaar om aan de eis van minimaal de helft meespelen te voldoen. Jinte heeft pas één wedstrijd meegespeeld, maar won hier wel al haar wedstrijden!