Jongens 1 nam het op tegen het sterke TOGB. Dat TOGB een sterk team is, bleek uit de uitslag. Alleen Feitse wist een wedstrijd te winnen. Max en Matthijs bleven met lege handen. Uitslag: 1-9.

Avanti 2 speelde tegen Play Fair. Na een snelle 0-4 achterstand wisten Vincent, Jovanny en Els de voorsprong te pakken. Vijf wedstrijden op rij werden gewonnen. Els en Jovanny tweemaal, Vincent eenmaal. De laatste wedstrijd werd helaas verloren. Uitslag: 5-5.

Avanti 3 speelde ook tegen Play Fair. Deze wedstrijd ging erg gelijk op. Om en om werden de punten verdeeld. Tim en Robin wonnen tweemaal, en het dubbel werd gewonnen. Glenn bleef met lege handen. Uitslag: 5-5.

Avanti 4 nam het op tegen FVT. Zowel Kirsten als Wesley wisten twee wedstrijden te winnen. Bryan moest helaas driemaal zijn tegenstander feliciteren. Ook het dubbel wisten ze niet te winnen. Uitslag: 4-6.

Avanti 5 nam het op tegen Taverzo. Taverzo kwam maar met twee spelers, waardoor Martijn, Esmee en Ferry met 3-0 voorstonden. Helaas konden zij deze voorsprong niet doortrekken. Alleen Ferry wist een wedstrijd te winnen. Uitslag: 4-6.

Percentagejager

Annabel Verlaan 100% (12/12)

Joep van der Meer 100% (9/9)

Jinte Walstra 100% (3/3)