We zijn alweer halverwege het seizoen. Er zijn vijf wedstrijden gespeeld, laten we even naar de stand kijken.

Jongens 1 ging op bezoek bij SVE. Na twee uur gespeeld te hebben zei de score genoeg: 10-0 verlies. Na vijf wedstrijden staat Jongens 1 laatste met vijf punten achterstand op de nummer vijf. In de tweede helft dus hier en daar wat puntjes meer sprokkelen!

Avanti 2 ging op bezoek bij De Treffers. Na een lange ochtend keken Vincent, Els en Annabel terug op een mooie overwinning. Zowel Els als Annabel wonnen al hun wedstrijden. Vincent sprokkelde ook een puntje mee, en het dubbel werd ook gewonnen. Uitslag: 2-8 winst! Na vijf wedstrijden staat Avanti 2 op een mooie tweede plaats, met slechts vier punten achter de nummer één. Koploper VVV werd de vorige keer met 8-2 verslagen. Lukt dit in de tweede helft nogmaals en kunnen de bloemen worden uitgedeeld?

Avanti 3 reisde ook af naar De Treffers. Dit zou een interessante wedstrijd worden, aangezien Avanti en De Treffers vechten om de koppositie. Kopman Tim won wederom al zijn wedstrijden, eveneens als het dubbel samen met Dave. Robin en Dave wonnen beide een wedstrijd, en zo werd er een keurige 4-6 overwinning geboekt. Hierdoor staan de mannen van Avanti 3 één puntje los van concurrent De Treffers. Kunnen zij in de tweede helft verder uitlopen en zo het kampioenschap binnenslepen?

Avanti 4 nam het op tegen Rijnsoever. Wesley pakte met zijn goede vorm twee wedstrijden, en Kirsten pakte ook haar puntje mee. Bryan bleef helaas met lege handen. Het dubbel werd verloren wat resulteerde in een 7-3 verlies. Na vijf wedstrijden staat Avanti 4 op een keurige (gedeelde) derde plek in een poule van vijf. Kunnen zij deze mooie positie vasthouden?

Avanti 5 nam het op tegen VVV. De mannen onder leiding van Ruben Vink boekte een prachtig resultaat. Zowel Joep als Ruben wonnen al hun wedstrijden, en Rens won twee wedstrijden. Joep en Rens wonnen samen het dubbel wat resulteerde in een 1-9 overwinning. Na vijf wedstrijden staan de youngsters op een knappe tweede plek, met zes punten achter de koploper ATTC (ATTC heeft een wedstrijd minder gespeeld). Kunnen de mannen deze mooie plek vasthouden?

Percentagejager

Halverwege het seizoen is het een spannende prijs om de eervolle titel ‘Percentagejager najaar 2015’. Zowel Tim als Annabel hebben beide 12 uit 12 wedstrijden gewonnen, maar ook Joep heeft negen van de negen wedstrijden gewonnen! Wie gaat deze spannende strijd winnen? Of komt er nog iemand met een eindsprint? De stand na vijf wedstrijden is als volgt:

Tim van der Lans 100% (12/12)

Annabel Verlaan 100% (12/12)

Joep van der Meer 100% (9/9)

Jinte Walstra 100% (3/3)

Jovanny van Knotsenburg 89% (8/9)