Jongens 1 kreeg HBC op bezoek. Er werd goed gestreden, maar het zat er niet in. Feitse won twee wedstrijden, Matthijs won er één en Max bleef met lege handen. Eindstand: 3-7 verlies.

Avanti 2 moest het opnemen tegen Combat. Vincent en Jovanny wonnen er twee, en Els won er één. Het dubbel Vincent/Els kon het niet waarmaken. Uitslag: 5-5.

Avanti 3 nam het op tegen Taverzo. Onder leiding van kopman Tim werd er gewonnen! Tim won al zijn potjes, Dave won er twee en Robin won er één. Het dubbel ging naar de tegenstander. Uitslag: 6-4 winst!

Avanti 4 speelde tegen Overschie, die maar met twee spelers kwamen. Wesley en Kirsten wisten beide een potje te winnen, en Bryan bleef met lege handen. Het dubbel werd wel gewonnen! Uitslag: 6-4 winst!

De jongens van Avanti 5 namen het op tegen Rijnsoever. Joep was heer en meester, en won al zijn wedstrijden. Rens won twee wedstrijden, en benjamin Ruben won er één. Het dubbel werd gewonnen, wat resulteert in een 7-3 winst!

Percentagejager

Annabel Verlaan 100% (9/9)

Tim van der Lans 100% (9/9)

Joep van der Meer 100% (6/6)