Jongens 1 speelde tegen Litac. Aan de wedstrijden te zien had Litac tijdens het trainingskamp spionnen ingezet om te kijken hoe ze van Feitse, Matthijs en Max konden winnen. Dit lukte aardig met een 1-9 eindstand voor Litac. Alleen Feitse wist een wedstrijd te winnen.

Avanti 2 daarentegen speelde erg goed. Tegen het altijd sterke VVV waren het Annabel en Jovanny die beide ongeslagen bleven! Els won ook een wedstrijd, en het dubbel werd door het duo Els-Annabel gewonnen. Uitslag 8-2 winst!

Avanti 3 speelde tegen Kwiek. Het was Tim van der Lans die de ploeg op sleeptouw nam, en al zijn partijen won. Robin won er twee, en Dave wist ook een wedstrijd te winnen. Ook het dubbel werd gewonnen. Uitslag: 7-3 winst!

Avanti 4 zit in een poule van 5, en het was deze week de beurt aan Avanti 4 om een weekje rust te nemen. Het gerucht gaat dat zij deze week extra hard gaan trainen om zo extra fit de volgende wedstrijd ingaan!

Het jonge en onervaren team Avanti 5 nam het op tegen het sterke en ervaren ATTC. Martijn, Esmee en Ferry wisten geen punten te pakken, maar omdat ATTC maar met twee spelers kwam kregen ze toch nog drie punten. Uitslag: 3-7.

Percentagejager

Annabel Verlaan 100% (6/6)

Jovanny van Knotsenburg 100% (3/3)

Tim van der Lans 100% (3/3)