Jongens 1 moest in alle vroegte afreizen naar het verre Venray, waar Red Stars stond te wachten. De thuiswedstrijd eindigde in een 1-9, maar de jongens dachten er deze keer anders over…
Matthijs en Feitse speelde naar behoren, en wonnen beide 1 wedstrijd. Max daarentegen nam geen genoegen met 1 gewonnen wedstrijd… En ook niet met 2 gewonnen wedstrijden… Max at zijn tegenstanders op, en won zo zijn 3 wedstrijden! Het dubbel ging naar de kant van Red Stars, maar na een lange reis keken de jongens op een goeie dag terug. 5-5.

Avanti 2 reisde afgelopen zaterdag af naar Play Fair. Na een spannende strijd waarin alles terug kwam; van netballen op spannende standen, tot een foute service op een belangrijk moment. Els en Jovanny wonnen beide 1 wedstrijd, en Annabel won 2 van haar wedstrijden. Voor alle drie was een uitstekend spelende Remco Captein te sterk. Het dubbel werd gewonnen, wat resulteert in een 5-5.

Avanti 3 nam het ook op tegen Play Fair. Tim, Robin en Job vochten voor wat zij waard waren, maar er zat niet meer in tegen het team wat bovenaan staat, met een wedstrijd minder gespeeld (!). Het dubbel werd gewonnen, en het was Tim die zijn kopmanschap bewees door nog een wedstrijd te winnen. Uitslag: 8-2.

Avanti 4 speelde tegen buurman ATTC. Martijn, Wesley en Jinte namen het op tegen Daan Gelderblom (ja, het broertje van) en co. Het was Martijn die de kar trok. Hij speelde fantastisch, en versloeg alle drie zijn Alphense tegenstanders. Wesley wist 2 wedstrijden te winnen, en Jinte pakte ook haar puntje mee. Het dubbel werd ook gewonnen, waardoor er na een middagje tafeltennissen 3-7 op het scorebord tevoorschijn kwam.

In Avanti 5 was het Glenn die wederom te sterk was voor al zijn tegenstanders van FVT. Roos en Tessa konden dit voorbeeld helaas niet volgen, en wonnen geen wedstrijd. Ook het dubbel werd verloren, wat resulteert in een 7-3 verlies.

Percentagejager

Glenn heeft zijn koppositie waargemaakt door zijn 3 wedstrijden te winnen. Joep speelde deze week niet. De stand na 9 rondes ziet er als volgt uit:

1. Glenn Pos 93% (13/14)
  2. Joep van der Meer 76% (13/17)
  3. Martijn van de Velde 67% (16/24)
  4. Jovanny van Knotsenburg 53% (8/15)
  5. Els Russchenberg 52% (11/21)