Deze laatste competitieronde speelden alle jeugdteams thuis.

Avanti 2 wist wat ze te doen stond. Zo veel mogelijk punten halen tegen De Treffers (R). Annabel, Els en Jovanny kwamen sterk voor de dag en gaven uiteindelijk maar één puntje weg. Na de laatst gespeelde wedstrijd was er echter nog niets zeker. Het was wachten tot de laatste wedstrijd van Play Fair gespeeld was. Na een paar spannende uren kwam tegen het einde van de middag dan toch het verlossende woord. Play Fair kon maar 7 punten pakken tegen Combat, wat Avanti 2 kampioen maakt. Gefeliciteerd Annabel, Els, Jovanny en Vincent!

Voor Avanti 3 was er alleen nog een tweede plaats te behalen. Tim wist wederom al zijn wedstrijden te winnen en ook Dave en Robin hoefden maar twee keer hun meerdere te herkennen. Wat resulteerde in een mooie 8-2 overwinning tegen De Treffers (R). Ook Taverzo haalde maar 2 punten en bleef daardoor achter Avanti. Tim, Robin, Dave en Glenn, gefeliciteerd met de mooi behaalde tweede plaats in de vierde klasse!

Zoals vorige week al aangekondigd, was de laatste wedstrijd voor Avanti 4 niet spannend meer. Ze zouden eindigen op een vierde plaats in de poule. Maar natuurlijk blijft het altijd leuk om toch je wedstrijd te winnen en zo de nodige punten binnen te slepen. Zaterdag moesten de spelers tegen de koploper aantreden. Zowel Wesley als Kirsten wisten een puntje binnen te slepen. Bryan moest helaas drie keer zijn tegenstander feliciteren (maar wel een mooie actiefoto!).

Dan als laatste Avanti 5. Deze week de beurt aan Esmee, Ferry en Martijn. Tegen de nummer eennalaatst. Hier gingen de wedstrijdjes over en weer en waren de spelers leuk aan elkaar gewaagd. Alleen Esmee kon het haar tegenstander niet moeilijk genoeg maken. Ferry won al zijn wedstrijden en Martijn hoefde maar één keer zijn meerdere te erkennen. Gefeliciteerd met jullie tweede plaats!

En dan de percentagejager!

Vorige week de stand niet bijgewerkt; zal er wat gewijzigd zijn? Jazeker!

Helaas moest Annabel vorige week toch één wedstrijd uit handen geven, waardoor zij eindigt op een mooie score van 96% (23 uit 24).

Ook Joep kon zijn 100% score niet vasthouden tot het einde en verloor één wedstrijd. Zijn score eindigt hiermee op 93% (13 uit 14).

Tim heeft de laatste weken ook wat wedstrijden uit handen moeten geven en verloor uiteindelijk 3 van zijn 24 wedstrijden en komt uit op 88%.

Jovanny kon hem niet meer inhalen en eindigt op 79% (19 uit 24)

Wesley is uiteindelijk blijven steken op 61%. Maar! Robin is afgelopen weken langszij gekomen. Hij heeft uiteindelijk 18 van de 27 wedstrijden gewonnen en komt daarmee uit op 67%.

De top 5 wordt hiermee als volgt:

1. Annabel met 96%
  2. Joep met 93%
  3. Tim met 88%
  4. Jovanny met 79%
  5. Robin met 67%

Zowel de huldiging van Avanti 2 als de uitreiking van de beker van de percentagejager volgen op een later moment. We houden jullie op de hoogte.