Tijdens de Algemene Ledenvergadering van maandag 27 maart zijn Steffen Greup (bestuurslid Sport) en Rens Jacobs (penningmeester) teruggetreden. Steffen heeft enorme verdiensten voor de club. Gedurende 7 jaar is hij het kloppend tafeltennishart van Avanti geweest. Onder zijn leiding heeft een hele generatie tafeltennis geleerd en was hij een stimulans voor velen. Daarnaast heeft hij als vrijwilliger enorm veel gedaan op tal van terreinen (website, App, digitalisering, bardiensten etc). Tevens is hij al die tijd een gewaardeerd kopman van Heren 1. Voorzitter Nico Stolwijk vatte de verdiensten van Steffen voor de club samen met de woorden dat die verdiensten moeilijk te overschatten zijn. Avanti is Steffen heel veel dank verschuldigd. Steffen is hard bezig met het afronden van zijn universitaire studie en zal als zijn toekomstige werkkring het toestaat training blijven geven.

Ook Rens Jacobs trad na 3 jaren penningmeesterschap terug. De voorzitter roemde Rens voor zijn inzet, zuinigheid (wat geen slechte eigenschap is voor een penningmeester…) en zijn nuchtere blik. Tekenend voor Rens vond de voorzitter ook dat het eigenlijk niet de voorkeur had van Rens om penningmeester te worden, maar dat hij toch heeft toegestemd omdat hier binnen het bestuur een grote behoefte aan bestond.

Gelukkig zijn er ook vervangers voor de vertrekkende bestuursleden gevonden. Eerste teamspeler Simon Goessens neemt de plaats in van Steffen Greup. Theo Punter volgt Rens Jacobs op als penningmeester. Wij wensen Simon en Theo heel veel succes!