Bijzonder fraaie wedstrijden staan aastaande zaterdag op de planning. Zowel de Avanti dames alsmede de Heren in de 1e divisie spelen een regelrechte topper.

1e divisie: Dames 1 – Disnierats 1 & Heren 1 – SKF 1

Onze dames staan na drie wedstrijden bijzonder knap aan kop in hun 1e divisie poule. Zaterdag wacht echter een bijzonder pittige opgave aangezien de nummer 2 Disnierats op bezoek komt. Ook de Avanti mannen kunnen vol aan de bak. Als nummer 2 in de stand ontmoeten zij koploper SKF.

2e divisie: Heren 2 – Middelburg 1 & Heren 3 – SVE 1
De reserve teams blijven elke week vechten voor de punten om degradatie te ontlopen. Heren 2 is aardig op weg maar met Middelburg op bezoek kan men vol aan de bak. Heren 3 heeft inmiddels een aardige achterstand op de veilige plek 4 maar met de juiste spirit in het team is men gebrand op de winst tegen SVE.
Kom zaterdag gezellig een bezoekje brengen aan de SafeCon Arena. Sfeer, mooi tafeltennis en hapjes en drankjes zijn gegarandeerd. Tot zaterdag!