Aanstaande zaterdag spelen onze Avanti helden en heldinnen eindelijk weer een thuiswedstrijd. Onze vlaggenschepen hebben als doelstelling dit seizoen mee te strijden om plekken 1 en 2 wat een toetje zou betekenen richting wellicht wel eredivisie.

Na drie speelrondes staan zowel de dames als de heren tweede wat dus een uitstekende start is. Heren 2 en 3 hebben het wat lastiger maar gezien de uitslagen en de stijgende vorm van de laatste tijd mogen we optimistisch kijken naar de aankomede wedstrijden. Het programma is als volgt:

1e divisie:
Dames 1 – Scyedam 1
Heren 1 – Tempo Team 1

2e divisie:
Heren 2 – The Victory 1

3e divisie:
Heren 3 – Hotak’68 1

Hoofdklasse:
Heren 4 – Pecos 4

Een werkelijk schitterend programma dus vanaf 15:00 uur. Heren 1 mag vol aan de bak tegen de Amsterdamse koploper, terwijl Dames 1 het loodzwaar zal krijgen tegen eredivisie degradant Scyedam. Na afloop zal er weer live muziek zijn en tijdens de wedstrijden zullen er heerlijke hapjes en drankjes geserveerd worden. Zorg dat je dit dus niet mist en kom gezellig toptafeltennis kijken!