Heren 1 beleefd door kwetsuren een moeizaam seizoen. Desalniettemin laten de mannen zich niet kennen en tonen week op week aan over een flinke portie vechtlust en kwaliteit te bezitten. Met name Steffen Greup kraait victorie voor de Hazerswoudse formatie. In Ede waren de spelers van Bit (die ook in verzwakte samenstelling verschenen) niet opgewassen tegen het krachtige aanvalsspel van de absolute Avanti vedette.

Heugelijk nieuws was er ook te melden van Frank Hollak. Tot op heden had Hollak wegens een hardnekkige blessure nog geen wedstrijd gespeeld dit seizoen, maar zijn rentree was een succesvolle. Met 2 overtuigende overwinningen en het gewonnen dubbelspel met Greup werden er zes punten binnengeslagen. Helaas was Simon Goessens deze wedstrijd verhinderd waardoor invaller Martijn Wassing zijn debuut mocht maken in de 1e divisie. Wassing streed als een leeuw maar kwam niet verder dan eenmaal gamewinst.

Met deze 6-4 overwinning kan er met vertrouwen worden uitgekeken naar de kraker van aanstaande zaterdag. Koploper Scyedam komt op bezoen en Avanti heeft de ambitie om de koploper voor de eerste maal dit seizoen te vloeren. Mis dit niet en check aanstaande zaterdag in direct om 15:00 uur!