Komend seizoen spelen zowel het herenteam als het damesteam van Avanti in de eredivisie. Het is 28 jaar geleden dat dit het geval was. Tijd voor een feestje! De dames hoefden de beslissingswedstrijd voor promotie  niet te spelen omdat tegenstander Taverzo zich onverwacht terugtrok. Sportief gezien was dit jammer, maar de kansen op promotie werden ook met een beslissingswedstrijd door de kenners hoog ingeschat. Er was door deze gang van nog geen tijd geweest om de dames te huldigen voor hun puike prestatie. Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. In het bijzijn van vele supporters werden de dames door de voorzitter in het zonnetje gezet en werd een leuk feestje gevierd. Daarmee is een prachtig tafeltennisseizoen tot een einde gekomen en wordt alweer reikhalzend uitgekeken naar het komende seizoen.