De promotie-degradatiewedstrijd van het eerste herenteam zal op zaterdag 7 mei om 15:00 gespeeld worden tegen Klimaatgroep Stars, ook wel bekend onder de naam Midstars. De wedstrijd wordt op neutraal terrein gespeeld, bij SKF te Veenendaal. Klimaatgroep Stars bereikte de 7e plek in de eredivisie door het terugtrekken van het noodlijdende FvT uit Rotterdam.

Er wordt gespeeld volgens het Nancy Evans systeem. Dat houdt in dat de nummers 1 en 2 van beide teams tegen elkaar spelen. De nummers 3 spelen slechts één wedstrijd, tegen elkaar. Er kunnen dus maximaal 5 wedstrijden gespeeld worden. Het team dat als eerste 3 wedstrijden wint mag volgend seizoen in de eredivisie uitkomen.

Locatie: TTV SKF, Wageningselaan 1A te Veenendaal.

Vanaf 13:00 verzamelen we bij Avanti om gezamenlijk te vertrekken rond 13:30. We hopen zoveel mogelijk trouwe fans te begroeten!

Het team van Klimaatgroep Stars

colinrarnoudm henkjanw jant