Na een spannend seizoen met veel ups en downs waren er twee jongens die boven de rest uitstaken. De percentagejagers van het voorjaar 2015 zijn bekend.

Joep van der Meer en Glenn Pos mogen beide deze titel op hun erelijstje erbij schrijven. Glenn heeft met slechts één verliespartij het seizoen afgesloten met een percentage van 93% (13/14). Joep sloot het seizoen af met 76% (13/17). Gefeliciteerd mannen!

Waarom twee percentagejagers? De eis was dat er minimaal 15 jeugdcompetitiewedstrijden gespeeld moesten zijn mocht je in aanmerking komen voor deze titel. Nu was het zo dat Glenn precies 15 wedstrijden zou spelen, maar de tegenstanders besloten om maar met twee man op te komen dagen, waardoor Glenn de 15 wedstrijden niet zou halen. Joep daarentegen heeft wel minimaal 15 wedstrijden gespeeld, maar heeft niet het hoogste percentage. Beide een titel waardig dus.

Volgend seizoen (Najaar 2015) wordt de eis minimaal 5 competitiewedstrijden hebben meegedaan, waardoor dit soort complicaties worden voorkomen.

IMG_2518 IMG_2521