Afgelopen zaterdag was het weer uitermate goed toeven bij Avanti. Een goedbezochte SafeCon Arena, totaal 65 toeschouwers, zagen naast het nodige eredivisie geweld mooie potten vanuit de 3e divisie.

Heren 1 kwam moeizaam op gang tegen Hercules. Frank Hollak en Simon Goessens konden het niet bolwerken in hun eerste duels waardoor een 0-2 tussenstand op de borden kwam. Gelukkig voor de thuisclub was Steffen Greup in grootse vorm en werd de ommekeer bij hem ingezet. Drie overwinningen op rij was het de eer aan Simon Goessens om het winnende punt binnen te slaan. Dit zat er echter niet in waardoor 3 punten het maximaal haalbare bleek. Een tafel ernaast was het de beurt aan de Avanti eredivisie dames welk SKF op bezoek kregen. De gasten uit Veenendaal bleken een maatje te groot en lieten Nena, Rian en Lenny met lege handen achter.

In de 3e divisie gaven de reserve herenteams het publiek waar voor hun geld. Het 3e wist met maar liefst 9-1 te zegevieren op Die Meede met fraaie hattricks voor David en Edu. Steven was genadig en weigerde het tiende punt binnen te koppen. Heren 2 ontving koploper Spaarne en deze confrontatie stond bol van de spannende wedstrijden. Albert, Olaf en Pattrick toonden zich een sterk collectief maar konden net niet de zege binnenhalen: 5-5.

Aanstaande zondag, U leest het goed op zondag, ontvangt Heren 1 Taverzo. Onze buren uit Zoetermeer kiezen al jaren voor het nodige buitenlandse talent in hun team waardoor onze mannen vol aan de bak mogen. De wedstrijd tegen de huidige koploper van de eredivisie vangt aan om 14:00 uur en we nodigen eenieder uit om een kijkje te nemen. Tot zondag!