Heren 1 heeft tegen Hercules een nuttig gelijkspel geboekt. In Terborg speelden beide teams niet in hun sterkste opstelling, bij Avanti was kopman Steffen Greup afwezig terwijl bij de thuisclub 3e man Pastoors niet kon aantreden, waardoor het wedstrijdverloop wat anders was dan normaal.

Na een bijzonder moeizame start stond er halverwege een 4-1 achterstand op de borden. Na de pauze kwam de Hazerswoudse formatie sterk terug wat resulteerde in een 5-5 puntendeling. Frank Hollak en Simon Goessens waren beide goed voor 2 punten terwijl Leon van Boven daar nog een puntje bijvoegde. Bij de thuisploeg was Jelle Bosman een sta in de weg en ook Martin Brinkhof wist éénmaal te scoren voor de Terborgse formatie.

Aankomende zaterdag hebben de heren een weekendje vrijaf en de week erna staat de kraker met koploper (en streekgenoot) Pecos op het programma. Deze wedstrijd zal in de eigen SafeCon Arena plaats vinden vanaf 15:00 uur.