December is traditiegetrouw een drukke maand, zowel in de familiesfeer als bij de club. We hebben op 9 en 10 december een fantastisch jubileumfeest achter de rug. Dank aan de jubileumcommissie voor de voortreffelijke organisatie en vooral ook dank aan iedereen die aanwezig was. Jullie hebben er een geweldig feestweekend van gemaakt! Een week later stondenĀ  alweer de Open Hazerswoudse Kampioenschappen (senioren) voor de deur en direct na de Kerst staan er nog 2 evenementen op de kalender. Op woensdag 28 december worden de Hazerswoudse Kampioenschappen voor basisscholen georganiseerd. Met meer dan 60 deelnemers belooft dit weer een leuke happening te worden. Een dag later volgt de traditionele jaarafsluiting met de Koppelklaverjaskampioenschappen. Ook hierbij weer een volle zaal. Op zondag 8 januari willen we met alle Avantianen proosten op het nieuwe jaar. Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom in het clubgebouw.

Namens het gehele bestuur wens ik je hele gezellige feestdagen!

Nico Stolwijk

voorzitter@ttvavanti.nl