We ontvingen deze week het bericht dat afgelopen woensdag, 3 juni, ons erelid Jacques van Griethuizen (Sjaak) op 87-jarige leeftijd is overleden.

Alhoewel Sjaak al enige jaren niet meer actief was bij Avanti, kennen velen hem nog van de bar, de schoonmaak, de recreanten, de duo, de klussen etc. en wat al niet meer.

Sjaak maakte kennis met Avanti toen zijn dochters gingen tafeltennissen, rond 1974.

In 1977 werd Sjaak zelf lid en dat is hij op hoge leeftijd gebleven tot 2012.

In 1997 werd hij tot erelid benoemd vanwege zijn bijzonder grote inzet voor Avanti.

We wensen zijn vrouw Jans, zijn kinderen, kleinkinderen en overige familieleden veel sterkte toe.

Sjaak is thuis op de boerderij “Hoeve Sophia”, Westzijdeweg 17 te Hazerswoude-Dorp.

Gelegenheid tot condoleren en afscheid nemen is er zondag 7 juni van 14.00 – 16.30 uur en van 19.00 – 2100 uur en maandag 8 juni van 19.00 – 21.00 uur.

De herdenkingsdienst vindt plaats op dinsdag 9 juni a.s. om 11.00 uur in de Nederlands Hervormde Kerk, Dorpsstraat 64 te Hazerswoude-Dorp.

Aansluitend vindt de crematie in besloten kring plaats.

Bestuur ttv. Avanti