De NTTB West buigt zich op dit moment over de competitievormen die het de komende jaren wil gaan aanbieden. Het dalende aantal leden baart de NTTB zorgen en men is aan het inventariseren of een alternatieve competitie-opzet vereist is.

Uiteindelijk draait het natuurlijk om de spelers: Wat willen de spelers die landelijk of afdelingscompetitie (willen) spelen? Om dit voor onze club te inventariseren hebben we een aantal vragen opgesteld. Graag willen we jouw mening horen! Door mee te doen help je Avanti om jullie zo goed mogelijk te vertegenwoordigen in het overleg met de NTTB. We zullen de uitkomsten terugkoppelen in de nieuwsbrief van volgende week. Invullen kost niet meer dan een paar minuten van je tijd.

Klik op: www.ttvavanti.nl/enquete-competitievormen.

Dank voor je medewerking!