Inmiddels hebben de meeste leden de digitaliseringsenquête reeds per mail ontvangen. Van enkele leden hebben we echter geen e-mailadres, en het zou ook kunnen dan bij sommigen de mail in de spambox is binnengekomen.

Daarom, voor de leden die de mail niet ontvangen hebben (of gewoon de enquête nog niet hebben ingevuld), hier is deze te vinden:

Het invullen kost slechts ongeveer 30 seconden. Alvast bedankt!

Waarom deze enquête?

Een gedeelte van onze leden heeft aangegeven de post en het clubblad van Avanti voortaan graag digitaal te ontvangen. Zo kunnen we op jaarbasis zowel veel papier, als een hoop druk- en verzendkosten besparen. Daarnaast gaat het mogelijk worden om de contributie per automatische incasso te betalen. Hierboven staat de link naar een korte vragenlijst, waarbij u kunt aangegeven of u de Lange Vinger en de stukken voor de ALV digitaal of op papier wilt ontvangen, en hoe u de contributie het liefst wilt betalen.

Als u aangeeft de contributie graag per automatische incasso te betalen, krijgt u t.z.t een formulier toegestuurd waarbij u daar toestemming voor kunt geven.