Een bijzonder spectaculaire reeks aan wedstrijden aankomende zaterdag bij Avanti. Heren 1 heeft weliswaar een weekje vrij, de overige landelijke teams spelen krakers van jawelste.

Dames 1 – Shot’65
Bij de Avanti dames maakt Rian Nijdam haar debuut voor onze mooie club. Daarnaast is plaats 1 ook nog in het zicht. Een mooi resultaat zou dus goed uitkomen!

Heren 2- Wilvo/TTV Bergeijk
Een bijzonder fraai affiche in de 3e divisie. Onze boys nemen het namelijk op tegen Marco Bottram. Deze jarenlange top-10 speler van Nederland is een genot om naar te kijken. Smullen dus voor het publiek.

Heren 3- Blauw Wit
Het derde is in een gevaarlijke degradatie strijd verwikkeld. Een goed resultaat tegen de sterke gasten is dan ook meer dan gewenst. Of Martin Groenewold mee speelt is nog een vraagteken, zeker is wel dat onze mannen alle steun nodig hebben!

Jongens 1 – DTS
Onze boys hebben het zwaar in de landelijk A klasse, maar wekelijks worden er toch punten gepakt. Tegen DTS gaan Max GelderblomFeitse Bos en Matthijs Sparreboom dan ook weer alles uit de kast halen om te stunten!

Kom daarom zaterdag naar Avanti genieten van fraaie wedstrijden met daarnaast de klassieke Avanti sfeer. De bitterballen zullen wederom niet ontbreken! Als alles meezit doet huiszanger Ron Laken ook nog een nummertje na afloop…