De dames hoofdmacht van Avanti kennen een fantastische competitiestart. In een pittige poule werd na wedstrijd één (Zwolle thuis) nu ook wedstrijd twee in winst omgezet. In Zoetermeer werd het sterke Taverzo op een 4-6 nederlaag getrakteerd. Rian Nijdam zag van de kant dat haar teammaatjes wederom een mooie collectieve prestatie neerzetten waardoor met tevredenheid mag worden teruggekeken op de competitie start.

De Avanti mannen hebben hun eerste nederlaag geleden in de nog prille competitie. Tegen Bit werd het 6-4 voor de thuisploeg die in de persoon van Van der Heijden een niet te kloppen kopman hadden. Simon Goessens en Steffen Greup wisten beide nog twee potjes te scoren, helaas voor Avanti bleef Leon van Boven met lege handen. Na twee competitierondes staat Avanti in de middenmoot.

Helaas hebben de subtop teams van Avanti na de mooie eerste speelronde geen vervolg kunnen geven. Zowel Heren 2 (6-4) als Heren 3 (7-3) gingen in Veenendaal onderuit tegen gastheer SKF. Geen drama maar gezien het spelverloop wel jammer aangezien er meer inzat voor beide teams.

Aanstaande zaterdag spelen alle teams wederom een uitwedstrijd. Daarna mogen de supporters zich weer gaan opmaken voor een fraaie speelronde in de SafeCon Arena.