In het weekend van vrijdag 9 en zaterdag 10 december viert TTV Avanti uit Hazerswoude-Dorp haar 55-jarig jubileum. Velen zien hierbij uit naar de komst van Bettine Vriesekoop die weer even terugkomt op het oude nest.

Voor de jeugd begint het feest al op vrijdagavond. Voor hen is een nog geheim gehouden programma samengesteld dat duurt tot zaterdagmorgen 11 uur. In de middag is het tijd voor de senioren en veteranen. Leden en oud-leden gaan met elkaar de strijd aan in het een heus generatietoernooi. Na het toernooi is het tijd voor een borrel en kan een  hapje gegeten worden. Om 20.00 uur verzorgt eregast Bettine Vriesekoop een tafeltennisclinic bij de club waar ze is opgegroeid en grote successen heeft behaald. Daarna zal het feest losbarsten.

De vereniging heeft zoveel mogelijk haar leden en oud-leden benaderd voor het jubileum. Alle oud-leden die geen uitnodiging hebben ontvangen zijn uiteraard wel van harte welkom. Zij kunnen zich tot 3 december aanmelden via www.ttvavanti.nl/jubileum.  Daar is ook meer info over het jubileum te vinden.