Heb je zin om mee te doen met de basisscholencompetitie voor duo’s bij TTV Avanti? Maak dan met iemand anders van je school een team en meld je aan. Bij voldoende belangstelling gaan we op zondagmiddagen met duo-teams wedstrijden spelen. Je speelt dan 2 wedstrijden per persoon en bij een gelijke eindstand ook nog een dubbelspel tegen een team van een andere basisschool. De winnaar van deze competitie krijgt een mooie prijs.

Deelname is gratis. Beoogde startdatum is zondag 26 februari van 14.00-15.30 uur. De competitie loopt door tot eind april.

Geef je uiterlijk 17 februari op door een mailtje te sturen naar werving@ttvavanti.nl met de naam van je school, namen van de spelers, emailadressen en leeftijd. Voor vragen kun je ook op dit mailadres terecht.