De landelijke vlaggenschepen van Avanti maken zich op voor een spetterende speelronde. Heren 1 en Dames 1 spelen zondag in de eredivisie de klassieker in Leiden tegen Scylla. Heren 2 en 3 mogen op zaterdag in eigen huis de degens kruisen met respectievelijk Spaarne 1 en 2.

Heren 2 heeft een overwinning nodig op Spaarne 1 in de 2e divisie om weer boven de degradatiestreep te komen. Heren mag het opnemen tegen de reserves van Spaarne. In de 3e divisie lijkt SKF een klein maatje te groot, maar de heren hebben de titelstrijd nog niet opgegeven. Vanaf 15:00 uur zullen de wedstrijden aanvangen en iedereen is van harte welkom een kijkje te komen nemen.

Een dag later is het Leidse Scylla gastheer voor een dubbele klassieker. Onze dames hopen een resultaat weg te kapen tegen het team van ex Avanti speelster Jose Bakker. Ook onze mannen gaan voor een goed resultaat. Makkelijk zal dit echter niet worden. Scylla heeft een sterke Nigeriaan ingevlogen, terwijl het team ook nog bestaat uit voormalig Avanti spelers Merijn de Bruin en Piet Bakker. In het fraaie complex van de Leidenaren wat door de gemeente is neergezet zullen de wedstrijden aanvangen vanaf 13:00 uur. Mocht U zin hebben in een lekkere break op de zondagmiddag bent U meer dan welkom om onze heren en dames naar succes te supporteren.