Vanaf zaterdag 19 september is de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie gestart. Ook TTV Avanti doet dit jaar mee. We willen een mooi bedrag ophalen om het meubilair in de kantine te vervangen. De loten kosten 3 euro per stuk. Daarvan gaat 2,40 euro naar de club. De komende maand zullen in het clubhuis bij diverse gelegenheden loten worden verkocht.

Op de jeugdtrainingen zullen verkoopboekjes worden uitgedeeld. Het jeugdlid dat het meeste loten verkoopt, krijgt een waardebon van 20 euro bij TTsport! Zorg ervoor dat de verkoopboekjes uiterlijk 7 november ingeleverd worden in de grote clubactie doos, die op de bar in de kantine staat.

Daarnaast is het mogelijk om online loten te kopen. Lekker gemakkelijk! Gebruik hiervoor de volgende link:

Naast de hoofdprijs van 100.00 euro zijn veel mooie andere prijzen te winnen, zoals een Volkswagen, reischecques v.a. 2.500 euro etc. De winkans is 1:89! Heel wat beter dan andere loterijen. Wil je meer weten over de grote clubactie, de trekking van de loten, de prijzen etc. Kijk op www.clubactie.nl.

We hopen dat ook jij de club steunt door de aankoop van 1 of meer loten. Bij voorbaat dank!