Op 9 december aanstaande bestaat Avanti 55 jaar. Tijd voor een feestje! De jubileumcommissie is al enige tijd  bezig met het opzetten van een aantrekkelijk programma. Van vrijdagavond 9 december tot zaterdagmorgen 10 december is  de jeugd aan de beurt. Zij krijgen een avondvullend programma voorgeschoteld. Nadere details worden pas op de avond zelf bekend gemaakt. Voor alle jeugdspelers geldt echter nu al vast: houdt deze vrijdagavond, nacht en (zaterdag)ochtend vrij! Het is het weekend na de laatste competitieronde. Dus het zit het tafeltennissen niet in de weg.

Op zaterdag 10 december worden de festiviteiten ’s-middags voortgezet met een generatietoernooi voor leden en oud-leden. Dit belooft een waar spektakelstuk te worden waar veel prestige op het spel zal staan. Maar belangrijkste is natuurlijk de gezelligheid van het elkaar weer te zien en het ophalen van verhalen van toen (en nu).  In de avond zal er een feestje worden gebouwd, zoals  dat alleen bij Avanti kan. En we hebben daarbij een ‘special guest’. Die mag je echt niet missen, want daar zou je wel eens enorme spijt van kunnen krijgen. Uiteraard krijgen alle leden en (zoveel mogelijk)  oud-leden binnenkort al bericht met uitnodiging. Maar het kan geen kwaad om 10 december  nu al met een dikke viltstift in je agenda aan te kruisen. Doen!

Nico Stolwijk

voorzitter@ttvavanti.nl