Avanti 4 behaalt met overmacht het kampioenschap in poule B van de 1e klasse senioren. Een mooie prestatie ondanks de 3-7 nederlaag in de allerlaatste wedstrijd tegen Drivers.

Avanti 5, 6 en 7 bereikten alledrie een mooie tweede plek, allen met het gevoel dat er toch wel iets meer in had gezeten – volgend seizoen weer een kans! In de 4e klasse D was het erg spannend, tot het laatste moment stonden alle ploegen dicht bijelkaar, maar Avanti 8 stelde haar plek in de 4e klasse netjes veilig. Zo ook Avanti 10 in de 5e klasse, dat net boven de streep bleef door een 0-10 nederlaag tegen Docos in de laatste wedstrijd.

Beide Duo's draaiden netjes mee in de top van hun competities. Helaas verspeelde Avanti 9 haar plek in de 4e klasse, erg jammer natuurlijk want talent heeft het team wel in huis.