Nieuwtjes uit de Algemene Ledenvergadering. Met 27 leden was er op maandagavond 27 maart een redelijke opkomst. De vergadering verliep bovendien in een prettige sfeer. De jaarrekening en jaarverslag 2016 werden goedgekeurd en er werd een sluitende begroting voor 2017 gepresenteerd. Absolute prioriteit krijgt komende jaren de uitvoering van het wervings- en jeugdplan. Verder werd er besloten om de problemen bij de bezetting van de bar op te gaan lossen door het aantrekken van een betaalde kracht, zowel op de vrijdagavond als de zaterdagmiddag/avond. Tonny Langeveld werd in het zonnetje gezet bij haar afscheid als wedstrijdsecretaris van de jeugd. Verder was er de wens vanuit de vergadering om te kijken naar de kwaliteit van de koffie en ook het biermerk zal tegen het licht worden gehouden.

2016 Was een goed jaar voor Avanti met een geweldig jubileumfeest als een van de hoogtepunten. Het bestuur kijkt positief naar de toekomst. Voorwaarde is wel dat ieder lid bereid is (en blijft) zijn steentje bij te dragen aan de club. Zonder vrijwilligers geen (fijne) vereniging!