Aanstaande zaterdag is het weer zover…. De landelijke teams van Avanti gaan het seizoen openen met een thuiswedstrijd! Strijd, spanning, sfeer en vooral goed tafeltennis zullen ook dit seizoen weer de steekwoorden zijn voor de zaterdag. Het programma in de SafeCon Arena is als volgt.
1e divisie kampioenspoule:
Dames 1 – Zwolle 1
Heren 1 – Bit.nl 1
Een lastige start voor onze vlaggenschepen. Zwolle werd vorig seizoen kampioen in dezelfde poule als onze heldinnen, terwijl Bit het enige team was waar ons mannenteam niet van wist te winnen. Een loodzware opening dus!
3e divisie:
Heren 2 – Hilversum 3
Heren 3 – Kluis 1

Beide herenteams gaan proberen een gooi naar de titel te doen dit seizoen. Met Hilversum en (vooral) Kluis komen er gelijk gevaarlijke outsiders op bezoek. Het zal afwachten worden hoe de Avanti talenten uit de winterstop zijn gekomen, maar zeker is dat er weer flink wat spectakel te zien zal zijn op tafels 3 en 4.
Alle wedstrijden beginnen zoals altijd om 15:00 uur en de teams hopen op veel publiek. Een hapje en een drankje staan klaar voor eenieder en de bitterballen zullen ook weer rondgaan. Hopelijk mogen we u begroeten aanstaande zaterdag!