Aanstaande zaterdag mag U beslist met hoofdletters in uw agenda zetten. Heren 1 speelt namelijk voor het laatst dit jaar een thuiswedstrijd in de eredivisie. Op bezoek komt Salamanders met in de gelederen een ijzersterke Iraanse kopman en voormalig Nederlands Kampioen Ter Luun. Wees echter niet bang, onze mannen hebben eerder dit seizoen al grotere namen omgelegd.

Voorafgaand aan de wedstrijd hebben we een bijzonder evenement in de Avanti kantine. In samenwerking met onze plaatsgenoot Samen Sterk organiseren we namelijk vanaf 14:00 uur een dam simultaan. Namens de damclub komt een veelvoudig Nederlands Kampioen het opnemen tegen eenieder die zin heeft!

Na afloop van de dam simultaan en clinic volgt een sfeervolle borrel met natuurlijk Heren 1 – Salamanders 1 als toegift. Hapjes en drankjes zijn in veelvoud aanwezig en we hopen U wederom te mogen begroeten. Reageer even kort als je ook mee wilt doen met het dammen (iedereen is welkom!) en anders zien we u graag voor de eredivisie wedstrijd!