Op 6 maart ontvingen wij het droeve bericht dat Wim de Vette op 71-jarige leeftijd is overleden. Velen kennen Wim als de grote regelaar van de oud papier activiteiten. Dit heeft hij tot enkele jaren met veel inzet gedaan. Bij elkaar is Wim tientallen jaren als vrijwilliger actief geweest voor de vereniging.  In 1985 en 1986 maakte hij onderdeel uit van het bestuur. Een zeer positief ingesteld mens is heengegaan. We zijn Wim veel dank verschuldigd voor wat hij allemaal voor de vereniging heeft gedaan. We wensen Wim’s vrouw Ria, de kinderen, kleinkinderen en overige familieleden veel sterkte toe.

De avondwake wordt gehouden op maandag 9 maart om 19.30 uur in de Engelbewaarderskerk, Dorpsstraat 250 te Hazerswoude-Dorp. Aansluitend is er gelegenheid tot condoleren in het Dorpshuis De Juffrouw, gelegen naast de kerk. De uitvaartviering is op dinsdag 10 maart om 13.00 uur in bovengenoemde kerk. Daarna is er gelegenheid om samen te zijn in Dorpshuis De Juffrouw.