Het was eigenlijk een rust week voor de Avanti jeugd teams, maar ondanks dat werden er toch nog 2 wedstrijden gespeeld.

Jongens 1 moest (omdat zij uitkomen in de landelijke competitie) tegen het sterke VTV spelen. Max, Matthijs en Feitse gingen voor een paar puntjes. Ieder won één wedstrijd, maar gek genoeg wel allemaal van een andere tegenstander. Max won zijn wedstrijd wel van kopman Willem Bakers, maar verloor de andere twee wedstrijden. Uitslag: 7-3 verlies.

Avanti 2 speelde een inhaalwedstrijd tegen FVT. Vincent, Annabel en Jovanny reisde af naar Rotterdam op hun eigenlijk vrije zaterdagmiddag. Jovanny kwam, zag en won al zijn wedstrijden. Annabel won ook nog een potje, terwijl Vincent driemaal zijn opponent moest feliciteren. Uitslag: 6-4 verlies.

Percentagejager

Doordat Jovanny al zijn wedstrijden won, zijn er veranderingen in de stand om de fenomenale titel ‘Percentagejager Voorjaar 2015’.

1. Glenn Pos 93% (13/14)
  2. Joep van der Meer 76% (13/17)
  3. Martijn van de Velde 67% (16/24)
  4. Jovanny van Knotsenburg 61% (11/18)