Aanstaande zaterdag spelen zowel Heren 1 als Dames een heuse kraker. De Heren spelen in de eredivisie om handhaving en krijgen directe concurrent SKF Veenendaal op bezoek. De Veenendalers hebben in Henk van Spanje een meervoudig Nederlands Kampioen in de gelederen die in het verleden ook nog regelmatig tegen Avanti iconen Rob Turk en Bettine Vriesekoop speelde.

De Avanti dames spelen in tegenstelling tot de heren in de top mee van het klassement. Directe concurrent voor de titel in de 1e divisie is regiogenoot De Treffers uit Roelofsvarendsveen. De Veense dames komen zaterdag op bezoek en het beloofd dan ook een kraker van jawelste te worden.

In de schaduw van de twee vlaggenschepen spelen ook Heren 2 & 3 en Jongens 1 een thuiswedstrijd. Reden genoeg dus om vanaf 15:00 uur te komen kijken bij Avanti!