De absolute topper in de 1e divisie tussen koploper Pecos en nummer 2 Avanti zal ook door de media op de voet worden gevolgd. De clash tussen de twee regiogenoten zal worden vastgelegd door TV Alphen en het gelijknamige radiostation zal live verslag doen. Natuurlijk worden er ook opnames gemaakt van de Avanti dames die vanaf 15:00 uur aantreden tegen GTTC.

Naast verslag van de wedstrijden zullen er ook prominente aanwezigen aan het woord komen deze middag. Kan je zaterdag dus niet aanwezig zijn, stem dan af op radio Alphen. Voor iedereen die wel aanwezig is zaterdag goed nieuws. Chefkok Louigie zal namelijk uitpakken met een Indonesisch buffet!

Zaterdag na de landelijke wedstrijden kan iederen genieten van een overheerlijk Indonesisch buffet. Chefkok Louigie zal spelers, tegenstanders en toeschouwers laten smullen van deze Oosterse heerlijkheden. Het volledige menu is als volgt:

– Babi ketjap
– Ajam paniki
– Nasi koenjit
– Mango salade

Dit alles voor slechts € 6,50. Kom zaterdag vanaf 15:00 dus genieten van toptafeltennis met daarna de mogelijkheid om heerlijk te eten in een fenomenale sfeer. Zeker zijn van een plekje? Reserveer dan middels een reactie hieronder!