De afgelopen drie jaar vond in deze week het tafeltenniskamp voor de jeugd plaats in Lievelde. Door te weinig aanmeldingen dit jaar, is dit trainingskamp in uitgeklede versie vandaag alsnog van start gegaan. Drie dagen lang wordt door 9 jeugdleden hard getraind om zich voor te bereiden op het competitieseizoen. Dit onder de enthousiaste leiding en begeleiding van Steven en Simon.

Iedere dag zal een corvee groep een verslag schrijven van de dag. Vandaag was corvee groep 1 aan de beurt.

“De dag begon vroeg, om 9 uur ‘s ochtends. We kregen uitleg en regels van onze grote vriend Steven. Daarna zijn we aan de eerste training begonnen, dit was een loop training dus de dag begon zwaar. Daarna hadden we een lange pauze, lekker eten, dat gehaald was door onze grote boodschappen jongen en stagiair Robin, en spelletjes spelen.

Daarna begon de tweede training. Collin had het nog al zwaar in de tweede training, maar heeft het wel volgehouden. Aan het eind van de training gingen we kingscourt spelen en toen hebben Kirsten en Ferry gewonnen.

Toen is er heerlijk gekookt door Edith en Olaf. En was er nog wat ruimte om te doen wat je zelf wilde.

De laatste training was een rustige training en eindigde met opschuif wedstrijden, waar je het verschil in leeftijd als punten had, de jongere speler had dus altijd een voordeel. Na de training ging iedereen weer naar huis.

Geschreven door corvee groep 1.
Dave, Collin en Ferry”