Zaterdag spelen de vlaggenschepen van Avanti voor de 2e keer dit seizoen thuis. Het beloofd een bijzonder heet middagje te worden vol met strijd, toptafeltennis en emotie. Onderstaande wedstrijden staan op het programma.

1e divisie:
Dames 1 – Vriendenschaar 1 & Heren 1 – Veluwe 1Twee regelrechte krakers in de 1e divisie voor onze teams. De dames krijgen bezoek van de Goudse buren die dit seizoen een serieuze concurrent zijn voor de titel. Onze eigen heldinnen kennen echter ook een uitstekende start waardoor dit een bijzonder spannend duel lijkt te gaan worden.
Onze mannen zijn door de 10-0 zege van vorige week terugekeerd in de (sub)top. Zaterdag zal het andere koek worden voor de Azurri. De Veluwe bestaat namelijk uit de gebroeders Van Spanje die het moeten hebben van veel emotie en strijdlust. Samen met de absolute kopman Paul Haldan zal het een pittige test worden. Simon, Steffen en Frank staan er echter goed op en gaan met vertrouwen de wedstrijd tegemoet.2e divisie:
Heren 2 – Belcrum 1 & Heren 3 – Scylla 2
Beide reserve teams van Avanti willen zich dit seizoen handshaven in de 2e divisie. Na een wisselende start lijken er mogelijkheden aanstaande zaterdag. Onze mannen zullen vol gas geven om aan de goede kant van de score te eindigen.

Publiek
De 1e thuiswedstrijd was uitstekend bezocht met 50 toeschouwers en hopelijk mogen onze helden zaterdag ook weer een volle bak begroeten. Natuurlijk is er meer te beleven naast toptafeltennis. Een overheerlijke kaart aan hapjes, verschillende speciaal biertjes op de tap, de klassieke bitterbal en live muziek van Ronnie Laken maken een bezoekje aan de SafeCon Arena meer dan de moeite waard. Hopelijk tot zaterdag!