Aanstaande zaterdag mogen de vlaggenschepen voor de eerste keer dit seizoen weer aan de bak. Na een welverdiende zomerbreak zullen de Azurri giganten wederom de strijd aangaan om zo hoog mogelijk te eindigen. Zaterdag zal er worden aangetreden in de eigen SafeCon Arena en staan er gelijk fantastische wedstrijden op het programma.

1e divisie: Dames 1 – Hilversum 1 , Heren 1 – Vriendenschaar 1

Zowel de dames als de heren hebben als doelstelling te komen tot de promotiepoule in de 1e divisie. Om dat te bereiken moet men bij de bovenste teams eindigen. Een pittige opgave te beginnen met voor de dames Hilversum en voor de heren streekgenoot Vriendenschaar. Vooral de herenwedstrijd beloofd een fraaie te worden aangezien Vincent Blom de kopman is bij de Goudse gasten. De voormalig Avanti speler zal nu dus zijn opwachting maken tegen onze heren. Spektakel lijkt verzekerd!

2e divisie: Heren 2 – Vriendenschaar 2 , Heren 3 – Pecos 2

Beide Avanti teams spelen een klasse hoger vergeleken met vorig seizoen. Na de knappe promotie mogen beide teams nu vol gas gaan om handhaving af te dwingen. Heren 2 speelt net als Heren 1 een leuke streekderby terwijl Heren 3 het opneemt tegen de reserves van Pecos. Bij de Oegstgeeste formatie is oud Avanti icoon Ronald Rijsdorp de kopman. Naast Vincent Blom dus ook Rijsdorp in de Avantihal. het publiek lijkt op voorhand al de winnaar!

Eetcafé open!

Na afloop van de wedstrijden zal Lougies Eetcafé haar deuren openen. Onze vijfsterren kok komt direct met een klassieker: Kip Piri Piri. Voor een bescheiden bedrag kunnen spelers, tegenstanders en toeschouwers weer een hapje mee eten. Iedereen is meer dan welkom om zaterdag vanaf 15:00 te komen kijken aan de Sportparklaan!