Vanaf 1 oktober is de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie gestart. Ook TTV Avanti doet mee. We willen een mooi bedrag ophalen om het logo van Avanti op de westkant van de speelhal te plaatsen. Het moet een aardig formaat zijn, want we willen dat het logo vanaf de Gemeneweg te zien is. Onze jeugdleden hebben allemaal een boekje gekregen om loten te verkopen en ook tijdens drukke avonden zijn er al loten verkocht in het clubhuis.

Heb jij nog geen loten van Avanti gekocht? Niet getreurd! Het is ook mogelijk om online loten te kopen. Lekker gemakkelijk! Gebruik hiervoor de volgende link: http://clubactie.nl/actie/TTVAvanti1

Een lot kost 3 euro en daarvan gaat maar liefst 2,40 euro direct naar de clubkas. Behalve dat je de club steunt zijn er prachtige prijzen te winnen. Naast de hoofdprijs van 100.000 euro is dat bijvoorbeeld een Volkswagen up, reischeques twv 2500 euro, fietsen, hotelarrangementen, geldprijzen tot 400 euro etc etc.

De winkans is 1 op 89! Heel wat beter dan andere loterijen. Wil je meer weten over de Grote Clubactie, de trekking van de loten, de prijzen etc. Kijk op www.clubactie.nl. De sluiting van de online verkoop is 17 november 2016 23:59 uur.

We hopen dat ook jij de club steunt door de aankoop van 1 of meer loten. Bij voorbaat dank!