In de eredivisie groep B heeft Avanti haar eerste gelijkspel behaald. Na drie nederlagen in evenveel wedstrijden stond er na zes wedstrijden tegen Tempo Team een nette 3-3 op de borden. Grote man bij Avanti was Simon Goessens die zijn beide enkelspelen binnen sloeg.

In Amsterdam bleek Engelsman Mark Smith een maatje te groot voor de Hazerswoudse equipe. Steffen Greup ging nipt ten onder tegen de sluwe Brit, terwijl Leon van Boven geen moment in zijn spel kwam tegen Smith. Tegen John Scott had Van Boven meer kansen maar de vierde game en daarme de wedstrijd ging nipt naar de thuisspeler.

De overige drie wedstrijden gingen wel naar Avanti. Steffen Greup en Simon Goessens krijgen het niet cadeau tegen Faraj maar beide wisten de partij in vier games naar zich toe te trekken. Goessens zorgde ook voor het derde punt door en vijf games van John Scott te winnen waardoor de punteldeling een feit werd.

Avanti staat nu dit resultaat nog steeds laatste in de stand maar het beeld in vertekend. De Hazerswoudse ploeg heeft namelijk al twee keer tegen het sterke Westa gespeeld en tevens tegen de andere titelfavoriet Pecos. Met deze puntendeling lijkt de weg omhoog ingezet en aanstaande Zaterdag kan daarn een vervolg aan gegeven worden in de thuiswedstrijden tegen Scyedam.