Sinds 12 februari kun je bij sponsor AH-Beugelsdijk sparen voor onze vereniging! Onder de slogan ‘Scoor voor je club!’ ontvangen klanten van de AH-supermarkt in Hazerswoude-Dorp bij elke aankoop van 15 euro een munt. Deze munt kan vervolgens in een koker, behorend bij de club van keuze gedeponeerd worden. Er zijn 4 verenigingen uit Hazerswoude-Dorp die meedingen naar de prijzenpot: TTV Avanti, Hou Vast Gymnastiek, BCH Badminton en Tehado Tennis. Aan het einde van de actie wordt de pot van 3.000 euro naar rato van het aantal gedeponeerde muntjes verdeeld. Dus hoe meer munten een club verzameld heeft hoe meer harde euro’s zij gaan ontvangen. Avanti wil het geld gebruiken om het meubilair van het clubhuis is te vervangen. Stoelen en tafels zijn 25-30 jaar oud, niet comfortabel en ook niet meer representatief. Dus doe komende weken je boodschappen bij AH en doneer de muntjes aan Avanti. En vraag ook je andere familieleden, vriendinnen, vrienden en buren dat te doen. Je helpt de club er enorm mee! Bedankt voor je medewerking!