TTsport is ook de komende 2 jaar de leverancier van de kleding en tafeltennismaterialen van TTV Avanti uit Hazerswoude-dorp. Voorzitter Nico Stolwijk van Avanti is erg tevreden met de afspraken die de vereniging met TTsport van Michel de Boer heeft kunnen maken. “TTsport was al onze leverancier, maar we hebben weer nieuwe goede afspraken met elkaar kunnen maken. Zowel leden als de club profiteren van een aantrekkelijk kortingspercentage en daarnaast blijft TTsport ook de komende 2 jaar kledingsponsor van Heren 1. Ons standaardteam komt in het najaar in de eerste divisie uit en heeft de ambitie om te promoveren naar de eredivisie”.

Michel de Boer:” Uiteraard ben ik heel blij met de verlenging van de samenwerking. Avanti is altijd een topclub geweest en kan als geen ander sportiviteit en gezelligheid goed combineren. Ik heb mijn jaren als speler van Avanti altijd als de leukste jaren ervaren. Avanti timmert aan de weg en zit vol ideeën, ik ben blij dat ik met TTsport een steentje kan bijdragen. Wij hopen op een prettige en langdurige samenwerking”.