Met ingang van het nieuwe seizoen is Sundeep Singh (35) de nieuwe hoofdtrainer van TTV Avanti. De in Rotterdam woonachtige Sundeep komt over van TTV TOGB uit Berkel en Rodenrijs, waar hij momenteel jeugdtrainer is van de a/b selectie. Het jeugdteam van deze club is afgelopen zaterdag Kampioen van Nederland geworden.  Sundeep is docent van de TT2 opleiding bij de nationale tafeltennisbond en zelf in het bezit van het TT3 trainersdiploma.

Voorzitter Nico Stolwijk is erg blij met de komst van Sundeep. “We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer die de jeugdopleiding van Avanti een extra impuls kan geven. Iemand met visie, frisse  ideeën en op de hoogte van de nieuwste trainingsmethoden. Belangrijk is dat alle trainers vanuit een visie en gecoördineerde aanpak werken en dat er een persoon is die dit  bewaakt.  Met de talentvolle Sundeep als hoofdcoach hebben we de juiste persoon voor deze uitdagende taak gevonden. ”

Sundeep:  ”TTV Avanti is een legendarische tafeltennis vereniging met een prachtige historie en de accommodatie ademt één en al tafeltennis! Ik vind het een prachtige uitdaging om hoofdtrainer te zijn van TTV Avanti. Samen met de trainers binnen Avanti ligt de focus op de jeugdopleiding. Het doel is dat er speciale aandacht komt voor de opleiding van de jeugd. Het is belangrijk om spelers zelf op te leiden waarbij het speelniveau en -plezier van de jeugdleden de hoogste prioriteit heeft.”