Bij de clubkampioenschappen won Olaf Stolwijk voor de 3e keer op rij de jeugdtitel. Werd in 2014 StevenPouw verslagen en in 2015 Stephan Sparreboom aan de zegekar gebonden, dit jaar had Feitse Bos geen kans in de finale (3-0). In de B-klasse streden Annabel Verlaan en Els Russchenberg om de beker. Het was Annabel die aan het langste eind trok. In de C-klasse ging de eindstrijd tussen Joep van der Meer en Ferry Kramer. Hier ging Joep er met de winnaarsbeker vandoor.

Buiten het officiele toernooi werd er ook een kleine-batjes-toernooi gespeeld. Annabel was ook hierbij zeer succescol en won uiteindelijk deze competitie. Verder had chefkok Tomas Rejda voor de deelnemers een uitstekende (en varantwoorde) lunch gezorgd met o.a. kalkoen shoarma, gehaktballetjes in tomatensaus, salade en bananenballetjes.

Er werden nog meer prijzen uitgereikt. Wesley Hassefras en Martijn Hogenboom kregen een smakelijke prijs omdat zij het afgelopen seizoen geen minuut van de trainingen hebben gemist. Tenslotte werd Martijn nogmaals in het zonnetje gezet vanwege zijn inspanningen voor de Grote Clubactie: hij heeft de meeste loten verkocht.

Al met al weer een geslaagde sportdag onder leiding van Wouter Pouw. Feitse Bos neemt volgend jaar het stokje van hem over. Wouter bedankt voor 4 mooie edities jeugdkampioenschappen!