Inmiddels zijn we over de helft van de najaarscompetitie bij de jeugd. Tijd voor een verslag!Laat ik voor de verandering eens met ons jongste team beginnen.

Ons jongste team, bestaande uit Martijn, Esmee en Jochem doen het best goed dit seizoen. De een na laatste plaats in de poule geeft dan ook een vertekend beeld. Korendijk en Vriendenschaar staan met respectievelijk slechts 1 en 2 punten verschil boven hun. Alleen Rijnsoever staat met een behoorlijk punten verschil onderaan. Dit is ook de vereniging waar de kids afgelopen zaterdag tegen moesten spelen en deze met een mooie score van 9-1 wonnen. VVV en Top strijden in deze poule om het kampioenschap en zijn niet meer in te halen. Het belooft nog een paar spannende vier rondes te worden, waarbij het voor dit team nog mogelijk is om op de derde plaats te eindigen!

Team 3, bestaande uit Ruben, Ferry, Ricardo en Collin, gaan ook goed. Zij strijden op dit moment met Taveba om de tweede plaats. De nummer één van de poule, Rijnsoever, is niet meer in te halen. Wel moeten ze oppassen voor Top, want ook die doet nog mee om de tweede plaats. Volgende week speelt Avanti 3 thuis tegen Taveba en is het dus zaak daar zo veel mogelijk punten tegen te scoren om op ze in te halen c.q. op ze uit te lopen!

Het tweede team, bestaande uit Wesley, Kirsten, Glenn en Joep, strijden met SETT om de 1e plek! VVV lijkt hierin geen bedreiging te zijn. De komende twee wedstrijden speelt het team thuis tegen deze twee concurrenten. Komende zaterdag tegen VVV en de zaterdag erna tegen SETT. Echt de moeite waard om dit team aan te komen moedigen!

Het eerste team, bestaande uit Jovanny, Els, Annabel, Tim en Dave, heeft het zwaar dit jaar in de 1e klasse. Ze staan op de een na laatste plaats en zullen er nog flink aan moeten trekken om te proberen een plaatsje te stijgen. Komende wedstrijden zal het blijken of ze in de middenmoot kunnen belanden of onderaan. Kom op jongens!

Percentagejager

1 Joep van der Meer 79% 11/14