Afgelopen zaterdag is ook voor de jeugd de competitie van start gegaan op onze eigen locatie.

Voor Avanti 1 kwamen Jovanny, Annabel en Els uit. Dave en Tim mochten deze zaterdag thuis blijven, alhoewel Tim wel zijn teamgenoten kwam aanmoedigen. Het eerste team van Spinmill kwam bij ons op bezoek. Jovanny beet het spits af en wist zijn partij te winnen. Helaas verliepen de daarop volgende wedstrijden iets minder soepel. Spinmill bleek een pittige tegenstander, waarbij alleen Annabel en Jovanny punten wisten te halen. Ook de dubbel ging naar Spinmill. Uiteindelijk toch 4 punten gepakt.

Avanti 2 kreeg ook de spelers van Spinmill op bezoek. Voor Avanti 2 speelden Wesley, Joep en invaller Collin. Zij wisten een aantal leuke partijen te spelen en haalden in totaal 8 punten binnen. Hopelijk kunnen ze dit volgende week vasthouden en uit bij VVV ook de nodige punten binnen slepen.

Ruben, Ricardo en Ferry speelden namens Avanti 3 tegen VVV. Altijd een geduchte tegenstander, maar zowel Ferry als Ricardo wisten alle drie hun wedstrijden te winnen. Alleen Ruben had het zwaar tegen zijn tegenstanders. Toch wist ook hij één punt te pakken. Helaas ging het punt van de dubbel naar VVV. Toch een mooie 7-3 overwinning!

Avanti 4 speelde zaterdag tegen Rijnsoever. Martijn, Esmee en Jochem speelden een heleboel sterke wedstrijden en haalden wel 8 punten binnen! Ook de dubbel wisten ze te winnen, dus eindstand 9-1. Top gedaan.