Na de rustperiode van 2 weken werd de competitie afgelopen weekend hervat met een uitwedstrijd voor de landelijke teams. De dames gingen op bezoek in Zwolle vrij onverwacht met 6-4 onderuit. Christel Petiet en Rian Nijdam wisten beiden 2 punten te scoren voor de Hazerswoudse-equipe. Ondanks deze nederlaag staan de dames nog steeds keurig bovenaan.

De Heren haalden dit weekend verschrikkelijk uit op bezoek bij Midstars in het verre noorden. Op de 9-1 overwinning viel weinig af te dingen. Frank Hollak en Simon Goessens pakten beiden een hattrick. Alleen Steffen Greup was zo vriendelijk om een puntje toe te geven aan de ervaren Peter Verwey. Vanwege deze eclatante overwinning hebben de heren halverwege de competitie de koppositie overgenomen van SKF.

In de schaduw van heren 1 hebben de reserves ook een mooi weekend achter de rug. Heren 2 wist op bezoek bij de reserves van US een nette 7-3 overwinning te boeken. Ronald Vijverberg scoorde in deze wedstrijd een prachtige hattrick. De jonge talenten van het team deden hier weinig voor onder want zowel Olaf Stolwijk als Patrick Nieuwendijk voegden hier 2 punten aan toe. Halverwege de competitie staat het team op een keurige 2e plaats en lijkt zich daarmee relatief eenvoudig te gaan handhaven.

Heren 3 wist een achterstand van 3-2 om te buigen tot een 7-3 overwinning tegen HTC. Martin Groenewold scoorde andermaal een hattrick. Een opgebloeide Steven Pouw voegde hier keurig 2 punten aan toe en Vincent Swart frommelde het laatste punt binnen. De achterstand op concurrent SVE in de strijd om handhaving is verkleind tot 4 punten waardoor er in de tweede helft nog van alles mogelijk is voor dit team.