Een werkelijk fenomenale middag staat ons te wachten. Heren 1 speelt de clash tegen medekoploper Hilversum met vice Hazerswouds kampioen Cosmin Stan in de gelederen. Dames 1 wil de tweede plaats in de stand vasthouden door tegen Disnierats op zoek te gaan naar een mooi resultaat.

Heren 2 en 3 strijden voor handhaving en hebben de stijgende lijn inmiddels te pakken. Zaterdag gaan beide teams wederom voor een goed resultaat.

Na afloop kunnen de keeltjes geschraapt worden, we gaan immers op zoek naar The Voice of Hazerswoude. Geef je hieronder op met het nummer welk je ten gehore wilt brengen of doe dat aanstaande zaterdag. Ron Laken is favoriet maar de concurrentie zal moordend zijn. Naast de eretitel staat er een heerlijke fles wijn te wachten voor winnaar.

Het programma:

15:00 uur
Dames 1 – Disnierats 1
Heren 1 – Hilversum 1
Heren 2 – Disnierats 1
Heren 3 – Alexandria 1

Tijdens de wedstrijden zullen de bitterballen traditiegetrouw weer rondgaan en aan de tap zullen heerlijke lekkernijen worden gebrouwen. Een feest dus om toptafeltennis te zien in bourgondische stijl.

19:00 uur

Het eetcafé onder leiding van chefkok Louigie een bijzonder hoogstaand buffet voorschotelen. Na afloop van de landelijke wedstrijden kunnen spelers en toeschouwers namelijk genieten van een overheerlijk Surinaams buffet met onder meer:

– Nasi Trafesie
– Surinaamse roti

Reserveer via facebook om zeker te zijn van een vol buikje of doe dat anders zaterdag aan de bar. We hopen U allen te mogen begroeten!

21:00 uur
The Voice of Avanti!
Een deskundige jury zal uiteindelijk de winnaar bekend maken.

Mis dit niet en check aanstaande zaterdag vanaf 15:00 uur in bij Avanti!