Afgelopen zaterdag 13 april speelde het eerste jeugdteam de returnwedstrijd in de halve finale voor het landskampioenschap tegen Tempo-Team in Amsterdam. Na een mooie 6-4 overwinning thuis op 6 april tegen de veel sterker geachte tegenstander waren nu 5 punten voldoende om door te dringen tot de finale.

De jongens waren erg zenuwachtig en gespannen, maar lieten een goede start zien; na een super dubbel was de stand 3-1 in het voordeel van Avanti. Na ruim 4 uur strijd en een 4-4 stand werd het felbegeerde 5e punt binnengehaald en daarmee de plek in de finale!

Een fantastische resultaat!

De finale zal op donderdag 9 mei (Hemelvaartsdag) plaatsvinden op neutraal terrein bij TTV Hilversum vanaf 11.30 uur. Daar gaan zij het opnemen tegen de geduchte tegenstander Rijnsoever-Scylla. Het belooft een spannende en leuke wedstrijd te worden.

Komen jullie ons team aanmoedigen?