Meervoudig Europees Kampioene Bettine Vriesekoop keert terug bij haar oude club TTV Avanti. Zij gaat aan de slag als trainster van de talentvolle spelers van de Hazerswoudse vereniging. Een keer per 2 weken zal zij samen met voormalig teamgenoot Robert de Groot  de tafeltennistraining verzorgen. Doel is de jeugd van Avanti op een hoger niveau te krijgen. Voorzitter Nico Stolwijk: “We zijn trots en blij dat Bettine weer actief wordt voor onze vereniging. Tijdens ons  55-jarig jubileumfeest in december jongstleden heeft Bettine een succesvolle clinic gegeven. Dat was ook haar zeer goed bevallen. Daarna hebben we contact gehouden en dat heeft geresulteerd in deze samenwerking. Bettine is natuurlijk een geweldige sportvrouw met een immense  ervaring op topniveau. Het is een fantastische kans voor onze spelers om van haar te leren en beter te worden. Voor Avanti heeft de jeugd de komende jaren topprioriteit. We hebben een plan gemaakt om de jeugdafdeling  uit te bouwen, zowel  in kwaliteit als in aantallen jeugdleden. De komst van Bettine is hiervoor een enorme steun in de rug”.